Training course + Cape Town

Ja, i sondags eftermiddag startade vi Training course, och vill avlsuta i eftemiddag. Det jag kan konstatera ar att mycket har jag redan gatt igenom, men repetion ar alltis bra. Det har ocksa varit intressant att fa feedback pa hur man ar som tranare, hos alla finns det alltid saker som kan forbattras!

I lordags gjrode vi aven ett besok i Cape Town. Eftersom vi inte hade jatte mycket tid sa strosade vi bara runt och var vid festivalen Ubunto, dar man firade Mandelas fodelsedag. Sedan blev det middag pa African Cafe, det var ett helt fantastiskt stalle och vi fick smaka pa alla typer afrikansk mat, sa gott, smakar allt i afrika sa bra kommer jag i alla fall inte ha nagra problem med att ata har. (och ja, maten pa Paarl ar ocksa mycket god). Efter middagen testade vi nattlivet dar, som vanligt ar jag ju ingen partyprinsessa, men hae mycket trevligt anda!

Blir bara ett litet kort inlagg denna gangen, inte sa mycket tid eller nytt att formedla. Livet flyter pa, och vi lever fortfarande i en trygg och skyddad varld tillsammans. Men om 1,5 vecka borjar aventyret pa ritkigt... :)

2 kommentarer:

  1. hej vännen!
    mycket kul att läsa och härligt att du har det bra!
    här hemma det bara regnar och regnar...
    följer din blogg med spänning=)

    SvaraRadera
  2. JA JAG LYCKADES!!
    anonym innebär vic=)

    SvaraRadera