Sista kvällen

Ohh... nu är det många känslor. Jag är väldigt spänd och förväntansfull - jag ska ju åka ut på mitt livs största äventyr, och jag vet inte allt vad det kommer att innebära. Framtiden är så ovis, men fick iallafall schema i dag för de kommande två veckoran, då befinner vi oss på Paarl Manyano Centre, ca 1 timma utanför Kapstaden.

Visst kommer jag att sakna allt och alla här hemma, men kom ihåg att jag reser inte ifrån er, utan jag reser mot en ny utmaning och kommer snart tillbaka.

Svårt att sätta ord på allt nu, så nöjer mig med att bjuda på en bild från sista avskeds-middagen.

Väskan är packad, smyckena avtagna, biljetten utskriven, väckar klockan ställd, pengar växlade, datorn fixad, alla hejdå är sagda, batterier laddad, rummet städat, postsorteringsfack till mamma och Ingvar, sängen väntar - ja allt känns helt enkelt klart nu!

Vet ju inte hur internet-tillgången kommer att vara den kommande tiden, men håll utkik till höger på mina uppdateringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar