Jag mar bra

ni behover INTE oroa er!

Okej, jag forstar att ni blir oroliga nar jag har varit hos doktorn, det tillhor ju nte vanligheterna. Men har har det blivit lite vardags sysselsattning, 3 ganger pa 3 manader... Sa tankar jag far ta en liten snabb uppdatering om min halsostatus, resten om hur det ar och har varit i Port Elizabeth kommer nar jag kommer hem (till helgen).

Vad som har hant ar att jag for nagra veckor sedan fick ett nytt bett pa mitt andra ben, men denna gangen oppnades det sig fin fint helt sjalvt efter nagra dagar och bolden tomdes. Sa for en vecka sedan eller sa fick jag ny bold, denna gangen i armhalan, det var som en pingisboll inne med nagra bulor... Jag ville ju vara har i Port Elizabeth for att vara med idrottarna och inte heller stalla till med extra besvar, sa sa inget, men i gar vart gransen nadd nar det borjade domna i armen och fingrarna (ulnaris nerven trycktes det pa). Sa fick besoka doktorn har. Och han sag till att skara upp och tomma ut massa var och blod, typ som en orm denna gangen i jamnforele med masken sist ^^ Detta skickas nu till labratorium eftersom det formodligen inte ar nagot bett utan nagot i mig som orsakr problemen.

Trots att det var fruktansvart smartsamt och jag grat lite hos doktorn nar han skar och tryckte sa mar jag valdigt bra nu. Enda problemet vart lite hudallergi fran tejpen for bandaget, en olyucka komme rju sallan ensam. Men men, alltsa, allt ar bra och jag knaprar nya piller :)

1 kommentar:

  1. NEJ kom hem nu! var min första tanke, men jag litar på dig när du säger att du mår bra. men man undrar ju vad det är för nåt du råkat ut för? jätte äckliga bett fulla med var... usch.

    här hemma regnar det för fullt och nu är (nästan) all snö borta! (bara de stora högarna som blir när man plogat är kvar)

    på fredag åker vi till båstad på träningsläger=)
    kramar vic

    SvaraRadera