End of Service

Japp, slutet narmar sig (allt for fort?). I helgen har det varit End of Service, alltsa har vi traffats med SCORE for avslutning, reflekterande och utvardering. Da kanske ni tycker det ar lite tidigt eftersom det ar 1.5 manad kvar har, men allt blir annorlunda nar VM startar, darav tidig avlsutning.
Allt reflekterande som gjordes under helgen handlade om vad vi lart oss, progressen i communityt, hur SCORE kan forbattras, vad vi kommer att sakna och inte sakna etc. Hur som helst sa var det lanaga listor, och jag tanker mig att jag bjuder pa mitt nar jag kommer hem, summerar alltsa hela aret nar det ar slut och jag kan skriva med alla bokstaver, inte maste stressa i vag for mer jobb...

Paborjar flitigt arbete pa flipchart (som alltid med SCORE), och som ni delvis ser sa ar jag nyklippt, enlugg och kort tofs ar allt som ar kvar...

En avslutnings bild med "Team South Africa". I svarta mossor har vi alla vi volontarer som varit pa samma 1ars projekt och 4 staff medlemmar utan mossor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar